مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 16 وجود دارد هرگونه احتمال معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مدیریت دقیق فشار خون بالا و پروتئینمرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 16 وجود دارد هرگونه احتمال معکوس

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 16 وجود دارد امکان معکوس مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 16 وجود دارد هر فرصتی برای آن معکوس؟ در واقع، اگر بیمار می تواند درمان سیستمیک مناسب است که ممکن است این فرصت را به معکوس و یا توقف پیشرفت این بیماری را دریافت و یک زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری و GFR16 کلیه، کلیه های شما را به طور جدی آسیب دیده است، تنها 16٪ عملکرد کلیه باقی مانده می تواند به طور معمول کار می کنند، به طوری بپرسید به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، در غیر این صورت، ممکن است شما را به دیالیز.

با این حال، اگر آنها می توانند درمان سیستماتیک در زمان دریافت، آنها این فرصت را برای جلوگیری از پزشکی diálisis.Micro-چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های پزشکی گیاه چینی سنتی، که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز داشته بهبود سطح GFR.

شما می دانید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دارای چهار توابع اصلی، که در برابر ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب هستند و گسترش عروق sanguíneos.Mediante این چهار توابع، این نوع از درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقیمانده آسیب بیشتر. بنابراین برای معکوس بیماری کلیه و کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز.

انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد، به طوری که در طول درمان، پزشکان مسئول گیاهان مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود هستند بیمار متنوع especial.Para علایم مختلف، به طوری که آنها باید از سبزی های مختلف را دارند در terapia.Si آن شما می خواهید بدانید که چه نوع از گیاهان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال جزئیات خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما ASAP پاسخ خواهد داد.

آیا نیازمند در درمان مرحله 4 بیماری کلیوی کمک، فقط با ما تماس بگیرید، ما در اینجا در انتظار ایمیل ayudarle.Nuestro: sjzhospitalrenal@hotmail.com

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/632.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: